Kvalitetspolitik
Det er virksomhedens kvalitetspolitik at udføre kvalitetsbetonede arbejder på alle virksomhedens forretningsområder og at kundeaftaler skal være klare, entydige og overholdes.
Det er virksomhedens kvalitetspolitik at udføre alle arbejder på et højt fagligt niveau og sikkerhedsmæssigt forsvarligt i henhold til gældende lovgivning og forskrifter.
Det er virksomhedens kvalitetspolitik at alle skal medvirke til at sikre kvaliteten af det udførte arbejde. Alle i virksomheden er derfor forpligtede til at påpege og indberette kvalitetsmæssige mangler.
Det er den enkeltes pligt at være fortrolig med og overholde de bestemmelser og retningslinjer som virksomheden har fastsat i forhold til kvaliteten.
Ved opstilling af kvalitetsmålsætninger vil virksomheden sikre en løbende forbedring af kvalitetsledelsessystemets effektivitet.
Kvalitetspolitikken omfatter alle aktiviteter der har betydning for kvaliteten af det arbejde, som virksomheden udfører.
Klimapolitik
Virksomheden er ikke af en størrelse, så der er lovgivningsmæssige krav vedrørende miljømæssig bæredygtighed.
Vi har dog fastsat nedenstående klimapolitik:
Det er virksomhedens klimapolitik, at alle i virksomheden skal være medvirkende til at sikre et bæredygtigt forbrug, så vi tager så stort et hensyn til klimaet som muligt.
Vi vil løbende tilpasse vores virksomhed til så lavt et klimaaftryk som muligt, ved at have fokus på vores forbrug af vand, el, brændstof, varme og vores håndtering af affald.
Kvalitetspolitik og klimapolitik udarbejdet og vedtaget den 1. juni 2024.